rafinovana

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Prečo ženy priťahujú ženatí muži?

Sú ženatí muži pre ženy magnet?

Nedosiahnuteľný cieľ?

Zakázané ovocie, ktoré najviac chutí?

Potom ale nechápem jednu vec... načo sa ženia, či už tí mladí, alebo nad 30 rokov, keď sú potom neverní a vyhľadávajú inú ženskú náruč? Patrí to k ich "imidžu"? Ešte pochopím, že starší muži môžu vyhľadávať po rokoch rutiny niečo nové... ale mladí chalani? Potrebujú si niečo dokázať?

A čo potom ženské? Môžu ich priťahovať takéto "prípady", na určitú dobu, krátkodobá zábavka... a čo potom?

 


otázky, na ktoré hľadám odpoveď.. | stály odkaz

Komentáre

  1. otázka...si vydataaaa?..)))
    alebo..bola si?..))
    publikované: 21.02.2008 11:45:57 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  2. Odpoveď ..
    nie, nebola som ani nie som
    skôr by ma však zaujímalo z pohľadu chlapov, načo sa hrnú do chomútu,keď krátko na to vyhľadávajú potechu niekde inde...
    publikované: 21.02.2008 11:48:52 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Prečo takto zovšeobecňuješ???
    Ženatí muži pre mňa magnetom nie sú...
    A nie všetci ženatí muži sú neverní...
    publikované: 21.02.2008 11:50:41 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  4. joooj..rafinovana...tak ja ti to prezradim..
    pretože každodenne starosti - prakticke starosti - dokážu lásku zabiť..odrazu nemáš čas na pekný večer pri sviečkach,lebo musíš prať,žehliť,a variť večeru..a urobiť všetko to,čo si cez den nestihla..prečo?..lebo sa s tým mužom,čo leží pri telke nestretneš denne na tri hodky..a nezješ s ním pizzu...odrazu chce od teba aj všetky tie prakticke veci,ktoré teba unavuju...

    a tak..ty unavená,on rozladený..čo viac treba?..
    publikované: 21.02.2008 12:03:48 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Stojí im to
    za to, vôbec? A ženú sa do chomútov alebo sú hnáni a povzbudzováni povolenými chvatmi a kopy? I tak môže stáť otázka. Dopyt môže byť, to áno, no s ponukou je to na hlbšiu analýzu. Pre omedzený priestor sa obmedzím na jedinú otázku. Túžili ste niekedy dať si na obed morského červa?
    publikované: 21.02.2008 12:08:23 | autor: Milano (e-mail, web, autorizovaný)
  6. ja som
    žena vydatá...verím manželovi na 99%..lebo to ostatné je v jeho vlastnom svedomí , ja ho mám čisté:))) Mám dve alternetívy, prečo do chomúta a prečo potom zakášanie, alebo výmena:
    Do chodmúta idú, lebo sú po a., mladí a sprostí , neznalí (ako aj my ženy)..po b., lebo sú nútení riešiť vzniknutú "situáciu"?!:))) ... tak potom to ide ako písala Ell... alebo im časom príde to pohodlie také pohodlné, až ich začnú mrle v zadku žrať... a tak ďalej...NO!! ženy sú podľa mňa (teraz veľké sorry) ..defky..lebo vedia vždy, čo chcú, za akú cenu chcú a kde koho dostať. Podľa porekadla " žena drží v dome tri kúty a chlap iba jeden"... ..som spokojná ( či aj muž, spýtajte sa ho..to jedno % je tam voľné) Pekný deň prajem všetkým....nechcem rozpisovať, keď sa tá odluka musí riešiť z iných dôvodov... (alkohol,násilie)...
    publikované: 21.02.2008 12:23:37 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  7. co to tu pisete za koniny
    Som muz a nikdy som svojej manzelke nebol neverny. Mam pocit, ze ctene dopisovatelky su asi odmietane jak slobodnymi, tak zenatymi muzmi. No hold smola. Za pozlatkom nie je vzdy zlato....a kazdodene povinnosti bohuzial existuju a castokrat su napritaz...ale cely zivot je predsa o kompromisoch....bohuzial.
    publikované: 21.02.2008 12:28:34 | autor: neveriaci (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. som magnet ;)
    publikované: 21.02.2008 12:37:07 | autor: pod altankom (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. žiadne zovšeobecňovanie nehrozí...
    nepísala som, že všetky ženy letia za všetkými ženatými... je to len trend v poslednej dobe,ktorý som okolo seba odpozorovala... to je všetko ...

    publikované: 21.02.2008 12:59:10 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Milano,
    tá otázka je dobrá ..a čo tvoja odpoveď na ňu? ;)
    publikované: 21.02.2008 13:00:05 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Vikina,
    súhlasím s tými dvomi variantami hrnutia sa do chomúta ... častokrát si potom za zakášanie môže aj žena vlastným pričinením ... keďže nútila a teraz má to, čo chcela...
    ... a alkohol, násilie..to je ďalšia téma...
    publikované: 21.02.2008 13:01:40 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Neveriaci,
    nepíšem o všetkých mužoch, že sú neverní... skôr som mala na mysli napr. pracovisko ... trávi sa tam veľa času, veľa ľudí sa premelie jedným priestorom...a príležitosť robí zlodeja

    a kompromis beriem aj ja ako najrozumnejšie riešenie.. len niekedy to asi nie je obojstranné... darmo sa jedna strana môže snažiť...
    publikované: 21.02.2008 13:04:22 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  13. neveriaci...hold..obzri sa okolo sebaa..
    rafinovanej postreh je celkom slušnym postrehom..

    to ostatne prehliadam..pretože žena nemusi byť odmietana,aby "videla"..)))
    publikované: 21.02.2008 13:28:01 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Názor.
    Mojím názorom na danú vec je ,že dá sa vravieť aj o úrčitom trende.Ale daná vec je akosi všeobecnejšia.Súhlasím s názorom ,že denná monotonnosť človeka ,akosi ničí.Ráno samozrejme urobiť trochu poriadok,pripraviť raňajky pre rodinu ,žena si urobí Make up a papa makac do práce.O 16 H kedy je fajront treba zbehnúť do "samošky" po mlieko a následne skontrolovať "domácku úlohu "deťom.Až to všetko bude ok,žeba zaspáva úplne dead.

    Pardon dámy ,ale asi svoju realitu poznáte.Som muž v manželstve.
    Poznám veľa domacnosti kde "gaučoš" nepohne riťou vôbec a ešte zanechá za sebou "bordel".Nuž je mi ľúto,že mnohé domácnosti takto funguju.

    Na druhej strane si kladiem otázku ,ako to bolo pred svadbou?
    Nebolo vidieť na frajerovi ,že je to "mamičkiné dieťatko" s manierom leňocha a akosi to "babuľkam "nevadilo?A dnes keď došlo ku "vytriezveniu" citov ,nuž tragédia vo forme krčma,telka,automat ?

    Nuž aká je realita,ak si nenačrieme trošku aj do seba.Je ľudskou vlastnosťou pozerať na ľudí okolo,ale ako to je u nás?Nuž neviem..

    Za mnohé si nesieme zodpovednosť osobne.

    Vrátim sa ku záležitosti ,že sa snažíme z tohto kruhu uniknúť a hľadáme únik.Muži ,ako som spomenul krčma,automat ,bordel.Pardon za výraz.

    Ženy hľadajú únik v spoločnosti,kde si dajú naozaj Pizzu s vínom a vposedení s kolegom ,kamarátom atď.No On neodmietne túto roľu veď prečo nepotešiť smutnú a frustrovanú ženskú dušu?

    Takže nuž,čo.Nekladiem sa na piedestál genialneho manžela.Snažím sa však aspoň o jedno ,aby som manželke pomohol s nákupom,smetím a varenie je moje hobby.Samozrejme večer prehodíme slovo a keď je v chladničke trošku bieleho ,tak si dáme.

    Aspoň niečo ,keď vôbec nič.Ovšem tváriť sa "konzervatívne" a vravieť ,mňa táto záležitosť obchádza,nuž to by mohlo byť parádne fopá.

    Nikdy nevidíme do duše druhého človeka a nepoznáme či nechce "experimentovať",takže som za vernosť ,ale treba ju preto aj upevňovať.Ahoj spolok.
    publikované: 21.02.2008 13:48:19 | autor: Tibor (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Tibor..nedá sa človek spoznať dokonale,a napíšem ti prečo..)))
    jedna mudra žena mi raz povedala:

    vieš..do svadby je každý iný a po svadbe sú všetci rovnakí..

    a..asi aj mala pravdu..muž kým nemá ženu istú,tak sa snaží..to iste platí opačne..

    pak príde neičo ine..decka..problemy..spoločna kasa..zladiť dva rozdielne živote štýly do toho jedneho..

    je rozdiel s niekym žiť 24hodin,alebo sa s nim stretnúť večer pri vínečku a rano sa rozísť každý za svojim..

    a jasne,že stále výnimka potvrdzuje pravidlo..)))
    publikované: 21.02.2008 13:55:40 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  16. hm
    podľa mňa to nie je tým, že sú zakázané ovocie, je to čosi nepoznané... a pre ženu je tam aspoň aká taká šanca, že nebude v kuse vyvolávať, že nebude zakazovať a kontrolovať. a zároveň čosi príťažlivé. (jo, a sex je predsalen určitým sposobom fyzická potreba - ukameňujte ma, myslím si to.... :) )

    prečo to robí ženatí muž? asi dobrodružstvo, adrenalín (a samozrejme sex) sú typy chlapov, čo nedokážu byť verní, proste sú v tomto slabí, a len čo sa nejaká slečinka usmeje....
    publikované: 21.02.2008 14:16:15 | autor: zmyselna (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Zmyselná,
    nemusíš sa hanbiť za svoj názor... prečo by ťa mal niekto kameňovať? je to tvoje vnímanie a tvoje činy..
    publikované: 21.02.2008 14:49:33 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  18. MissEllie
    súhlasím s tým, že väčšina ľudí hrá pred svadbou svoju rolu "dokonalého, príjemného a vždy pomáhajúceho" ... a po svadbe zmena o 180 stupňov... preto je lepšie si jeden druhého zažiť aj v obyčajných dennodenných situáciach .. lebo pri príležitostných stretnutiach to môže človek uhrať vo svoj prospech
    publikované: 21.02.2008 14:51:59 | autor: rafinovana (e-mail, web, autorizovaný)
  19. len sa pridám...
    na stranu Tibora...lebo má z hľadiska muža pravdu...Ja doplním ..z ženského hľadiska:..nechápem, prečo väčšinou mladé "ženy priťahujú ženatí muži???"...lebo sú "za vodou"..sú "vychovaní, sú "zaučení", sú zabezpečení..sú relatívne šťastní?!?..HOP..niektoré dámy by si mali radšej kúpiť psa:)))...lebo kohokoľvek "zgrajfnú"...aj oni budú chcieť vernosť... a aký požič, taký vráť...život je niekedy poriadna sviňa. Naučme sa hľadieť na ženatých trochu s úctou a odstupom...(akýkoľvek majú manželský život)...všetky problémy si musia v prvom rade riešiť doma..ženy , ktoré pretiahnu na vlastnú stranu ženatého chlapa..tieto problémy nevyriešia, ale len zhoršiia.
    publikované: 21.02.2008 16:58:31 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  20. vikina
    možno len ja mám tú skúsenosť ale keď je chlap neverný, tak v tom nevinne nie je... má na tom rovnaký (ak nie vačší) podiel viny.

    vačšinou aj keď ho zvedie ona, trvá to len jednu noc, ale myslím si, že vtedy keď to iniciuje on, vtedy to má šancu trvať dlhšie....
    publikované: 21.02.2008 17:40:11 | autor: zmyselna (e-mail, web, autorizovaný)
  21. nazor
    asi nepoviem nic prekvapive, ale vina je na vsetkych potencionalne zucastnenych....podla mna chlapi zasa nie su az take nehorazne hovada a ak doma vsetko funguje ako ma, tak nie su neverni...ale nato aby to doma fungovalo sa musia snazit obe strany. v tomto uznavam vyskusat si zit s niekym v jednej domacnosti bez svadby, pretoze v tych kazdodennych situaciach, pocetnych hodinach spolu a nie vzdy uplne romantickych sa ukaze ci ten vztah vedie k spolocnej buducnosti. no a svoju vinu nesie aj zena, ktora si s tym zenatym zacne, ja by som to nikdy neurobila, pretoze obycajne to tak dopadne, ze jej to chlap neskor vytkne, proste ona je vtedy dobra zamienka...a neviem ci niekto ma zaujem byt zamienkou pre rozchod inych dvoch...zas na druhej strane nie vzdy sa chlap prizna, ze ma doma taky detail menom manzelka, ale to uz je zasa ina tema :)
    publikované: 22.02.2008 00:44:32 | autor: creamcafe (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014